اشعار شهناز امیرمجاهدی

مجموعه اشعار شهناز امیرمجاهدی در قالب ها و سبک های مختلف

اشعار شهناز امیرمجاهدی

مجموعه اشعار شهناز امیرمجاهدی در قالب ها و سبک های مختلف

با دو دست دراز از تر پا...

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ق.ظ

آبله زد پای زمین ،خسته ام


فکر من و رفتن و پرواز کن



#شهناز_امیرمجاهدی


@shahnaz_amirmojahedi


آه از این خورشید گرم بی بخار


شمس هم شمس قدیم ای روزگار




#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi



⚜️⚜️⚜️⚜️


یک لحظه ،

نه ،

یک عمر

به احترام حرف های ناگفته ی پدر

سکوت!




#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


اگه شعر آرومم نمی کرد

از خودم بیرون میزدم و 

گم و گور می شدم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


تصویر خوبی داشتم در ذهنم از تو


ای کاش هرگز واقعیت رو نمی شد



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


صبحانه ام را با خیالت صرف کردم


رویای داغی بود ممنونم که هستی


صبحت بخیر❤️



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


قفل کردم وسط زندگیِ بی همه چیز


نه جلو راه عبوریست نه بالا ،نه عقب



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


شب ها

مجبورم

کنار بستر شعرم

تا صبح بیدار بمانم

وگرنه

شعرم از دست می رود



#شهناز_امیرمجاهدی


بیدار شو دنبال بیتی ناب هستم


شعر تری باید بخوانم از نگاهت



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


دیدی که می گفتی نباید دل ببندم


دل بستم و هی غصه خوردم نوش جانم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


عاشق نباشی ، شاعری شوری ندارد


ای با نمک ! شوری به پا کن در سر من



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


یک کاسه اشک پشت سرت ریختم ولی


افسوس برنگشتی و دیگر ندیدمت



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


هر روز مُردم از غم دوری ولی چرا


یک پنج شنبه هم سرِ خاکم نیامدی



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


اردیبهشت که بیاید ،

عطرت لو می رود؛

پیدایت میکنم .



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


همه خوابند خدایا تو چرا بیداری


نکند عاشقی و دم نزدی این همه سال



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


فاجعه یعنی؛

 نفسم باشی و

 نباشی


#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


حالا هر صبح

تنت

اردیبهشت را جار می زند و

 مرا به خیابان می کشد



#سلام_صبحتون_اردیبهشتی


#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


به شب قانع نشو

ماه را پشت در بکار و

خورشید برداشت کن



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


خدایا

قلمم 

دیگر رنگ ندارد

در رگهایش

جرعه ای نور بریز

میخواهم بنویسم

سه شنبه ات را عشق است


#صبحتون_عشق



#شهناز_امیرمجاهدی


در کلاس عشق تو هر چند شاگرد اولم


باز هم می خوانمت لطفا مرا تجدید کن



#شهناز_امیرمجاهدی 

@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


می شوم در کوچه ی غربت رها

باز باران ، بی ترانه دلخوشم

با خودم درگیرم و بی اختیار

شعرهای کودکی را می کُشم



#شهناز_امیرمجاهدی


کم کَمَک از فرطِ شادی لاابالی می شوم

مثل جیب از چرک دستان تو خالی می شوم


گریه ها کردم به پای خنده های تلخ تو

لعنتی دارم دچار خشکسالی می شوم


جمله ای احساسی و شفاف  بودم بعد از این

نقطه ای گیج و پر ابهام و سوالی می شوم


هر شب از ترس خسوف روی ماهت خوب من

دور ، از جان شما حالی به حالی می شوم


ماه من کامل نشو کافیست ممنون چاکرم

مُردم از دلواپسی دارم هلالی می شوم


ای همه سرمایه ی عمرم چقدر از من سری

حیف درگیر تو و کمبود مالی می شوم


پیچکم ، اما لگد خوردم به پای روزگار

وای دارم چون گل بی روح قالی می شوم


می زنم بر طبل بی عاری ندارم چاره ای

شهره ی جاهای دور و این حوالی می شوم


عاقبت دست از سر پر موی من عشقت کشید

وارد دنیای پست بیخیالی می شوم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


تا ببینم عشق را

در میان یک سراب

می روم امشب به خواب



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


بر سر و روی عرب های ِعرب محکم بکوب


ضربه های چیپ را ای قرمزِ محبوبِ من



 #شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


هزار دست و دسیسه درون جنگل هست

تبر نشسته گرسنه کنار جنگل مست


تبر زدن به درختان همیشه هم بد نیست

چنانکه چوب و تبر هم شدند خود همدست


غرور جنگل ذهنم به سمت نابودیست

ببین که شیر خیالم شده شغالی پست


پرنده دید کمین پلید دشمن را

چرا به خاطر دانه به دام او پیوست


اسیر وسوسه شد ذهن سبز جنگل باز

هنوز در نفس او تب خزان مانده است


هوای پاک شکفتن ، خیال روییدن

درست مثل ملخ ،از میان جنگل جَست



#شهناز_امیرمجاهدی


با همه ی فاصله ها ،

تنها یک چیز بینمان مشترک است

آن هم تماشای غروب



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


چه دیر آورد باران را خدای خوش خیال من

مگر بر ریشه ی خشکیده ام  باران اثر دارد؟



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


من اسیر قفس تنگ جهانم ای عشق


پنج شنبه است چرا روح من آزاد نشد؟




#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi



از

فراسوی

 زمان

دست 

تکان داد 

خدا



#شهناز_امیرمجاهدی


شعر دیگر بس است


تکلیف حیوانات چیست

وقتی

نه کاری

نه شغلی

نه پولی دارندو

نگاهشان به دست ماست


دیشب سگ باغ همسایه 

از گرسنگی پارس نکرد 

دزد دیوار را کوتاه دیدو

بالا رفت


#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


تا به معنای عمیق " دوستت دارم" رسی


صورت هر واژه را صد بار بند انداختم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


ای همه معشوقه های ساعتی


ای همه دلداده های پاپتی


ازدحام دستتان سمت هوس


مرگ بر عشقِ دروغ ِلعنتی



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


با تولدت

ماه

دو نیمه

شد



#شهناز_امیرمجاهدی


غایبی اما همیشه  حاضری  در قلب ها


قلب ما چون ساعتی در دستت ای صاحب زمان



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


شهر

که شلوغ می شودبرایت؛

خلوت می کنم

با دلم

تو 

آنجایی



#شهناز_امیرمجاهدی


دل بردی و رفتی ولی اصلا حواست نیست

اصلا حواس تو به نوع اختلاست نیست


برگی برنده بوده ام در دست ناپاکت

حتی حواس تو به برگ تاپِ آست نیست


یادت نمی آید چگونه عاشقم کردی

در خاطرت آن روز و طرز التماست نیست


از عطر یاد من همیشه گیج بودی آی!

دیگر چرا بوی تن من در لباست نیست


سق میزنم آن سوی خطتت غصه ها یم را

حتی خبر از آخرین رد تماست نیست



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


صبح شد پس چرا تو بیداری

آسمانت همیشه تعطیل است

دور خورشید جای رقص نور

انعکاس هزار قندیل است


پس چرا یخ زدی ستاره ی من،

توی آغوش مرده ی امروز

روز ما هم ستاره می خواهد

یک ستاره به پای ما پاسوز


صبح آمد تو باز هم سردی

هرم گرمای عشق در تن من

مانده ام تاچگونه سر بکنم

با هوای درون  پیراهن


صبح ما پشت پنجره خواب و

پنجره پشت پرده پنهان است

صحنه دار است بازی امروز

پشت پرده ستاره مهمان است



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


حال سگ را دقیق می فهمی

وقت سگ دو زدن پی لاشه

آی دنیا چه کرده ای با عشق

می چکانی به سمت من ماشه؟


بدتر از گربه های بی پروا

می پرم سمت سایه ی موشی

هوش در حال احتضارم را

می برم خود به سمت بی هوشی


می دوم در خودم هر از گاهی

می نشینم درون یک سلول

از خودم هم فراری ام حتی

می زنم پا به زیر هر گلبول


وزن روحم چقدر سنگین است

می کنم از ژن زنان گلگی

روح من سِقط می شود حتما

مرده شور ویار حاملگی


 کله پا شد جنین بی وزنم

بار کج هم به منزلش نرسد

در شکم پیچ میخورد انگار

موج خشکم به ساحلش نرسد


چشم هایت چرا نمی شنوند

نعره های زن سر زا را

کودک آمد که زندگی بکند؟

حل کنید این زن  معما را


ما صدا را چرا نمی بینیم

چشم هامان چرا نمی شنود

امتحان کن حواس خود را باز

ما غلط کرده ایم بیش از حد


کور رنگی گرفته ام آیا

یا که رنگی به جز سیاهی نیست

مردم شهرک غزل گویا

چاره ای جز غم تباهی نیست


در سر من هزار مغز نفهم

بی هوا عشق رامحک زده اند

استخوان های بی رگ تن را

 خُرد کردند بس کتک زده اند


خانه ام از اساس ویران است

تن من پازلیست در جاده

ای غرور شکسته جمعم کن

مغز من آن طرف تر افتاده


زندگی هم چقدر بی شرم است

می دهد فحش و ناسزا، عریان

کاش پیدا شود چنان مَردی

که بپوشد به پای او تنبان


فاعلاتن مفاعلن فع لن

وزن خوبی برای حرف من است

حرف دارم هنوز ، اما نه

گاه ناگفته ها به صرف من است 



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


دل من سنگ شده دست بکش از سر من

بین ما جنگ شده دست بکش از سر من


"عاشقان نقطه ی پرگار وجودند ؟"نخیر

عاشقی ننگ شده دست بکش از سرمن


چشم های تو به جای تب بارانی عشق

پر نیرنگ شده دست بکش از سر من


بیش از این شعر برای تو نگویم که دلم

"هفت اورنگ" شده دست بکش از سر من


قافیه باز به تنگ آمد و بیخود گفتم

که دلم تنگ شده دست بکش از سر من



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


از جاذبه ی سختِ زمینم نگرانم

بد جور نشستی به کمینم نگرانم


پس جذب زمین می شوم آخر؟ به جهنم

از اینکه تو را سیر نبینم ، نگرانم


هر چند تو هم مثل زمین جاذبه داری

اینگونه به پایت بنشینم ،نگرانم


من منتظرم سیب بیفتد سر راهم

با دست خودم سیب بچینم ،نگرانم


آقای نیوتن به شما برنخورد چون

با جاذبه ی ماه عجینم ، نگرانم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


همیشه دیر می رسم سر قرار با خودم

چقدر با دل خود و قرار عاشقی بدم 


چه روزها که گم شدم در ازدحام بی کسی

بدون سایه ی خودم به کوچه های غم زدم


بریدم از خیال خود ولی به پای عشق تو

تمام عمر خویش را دقیق ،زابه را  شدم

 

کسی نشسته زیر پای خاطرات کهنه ام

که دور می کند مرا از آینه قدم قدم


ببین چه ساده باورم شنیده ام که آمدی

دوباره بی حضور خود به دیدن تو آمدم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


لطفا  برو دل بستن اصلا کار من نیست

من دل ندارم ، عاشقی معیار من نیست


سر دار عشقم سالیان سال مرده

دیگر کسی هم پایه ی سردار من نیست


نکبت تمام شعر را بر داشت اما

 عشقم به فکر شعر نکبت بار من نیست


این حرف ها از من نبود و نیست هرگز

این ناله ها از  حس و از گیتار من نیست


ای تو ! تمام شعرها را کشف کردی

کشف جدیدی در سر تب دار من نیست


آیا که شعر و عاشقی کلا دروغ است ؟

حتی خدا هم در پی انکار من نیست 



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


حاضرم روسری ام را به هوا بسپارم

سر پر درد خودم را به خدا بسپارم


خسته ام از نفس باد صبا پس باید

موی خود را به دل باد فنا بسپارم


شرط می بندم  اگر خانه خرابم بکنید

 تا ابد خانه ی خود را به شما بسپارم


آه مجبور شدم  با همه دلبستگی ام

سرنوشت تو و خود را به قضا بسپارم 


دستمالی به سرم بستی و رفتی باید

کاهش درد سرم را به دعا بسپارم


حاضرم پیش رخ زندگی ام مات شوم

شاه دنیای خودم را به گدا بسپارم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


آذر آمد علیرضا برخیز

جبهه ی باد سرد در راه است

چکمه های پلنگ بی دندان

روی نور تکیده ی  ماه است


تکه های چهار پاره ی تو

شیش دانگ حواس پرت منند

لخته های به خون نشسته ی شعر

پاره های جگرسیاه تنند


بین آیینه ها دوئل برپاست

دور آیینه سنگ  می چینند

از درخت خدنگ پوسیده

مردمانم تفنگ می چینند


انتحاری است مرگ باورها

من نهنگم بدون اقیانوس

یک عتیقه که مانده ام بیجا

از ته خاطرات دقیانوس


آذر آمد علیرضا ! ناگاه

در میان نبوغ  تابستان

میوه ای بر درخت باقی نیست

دست ها از درخت آویزان


باد بُرده درخت سبز مرا

برگ خشکم کجا بیاویزم

می وزد باد و لرزه در تن من

 بیدم و با خودم گلاویزم


شعرهایت همیشه تب دار  و

لای دندان  من پر از هذیان

تکه تکه زبان بسته ی شعر...

می زند پک به کام من قلیان


مثل بره سر زمان پایین 

شانه هایش به سمت افتادن

خواب رفته حواس عقربه ها

پای لنگم به سمت جا ماندن


بی اجازه  نیا به خلوت من

ای جنونی که روی عقربه ای

در بزن لااقل اِهِنّی کن

ای سیاهی که دیو هر شبه ای


نعره های سکوت دیوارم

قاب ساعت به روی دوش منست

میکشم هر دقیقه  بارش را

تیک تاکش کنار گوش منست


هر کس اینجا به طرز دلخواهی

بی نهایت خودش خدا دارد

چه کسی عاشق خدای من است

هرکسی کعبه ای جدا  دارد


تکه های چهار پاره ی من

چار مضراب در هم و مشکوک

شور شهناز در صدایم نیست 

ساز شعرم شکسته و ناکوک


گردن ناقص و شکسته ی شعر

شد به دست شعورت آویزان

با تو هستم علیرضا آذر

وزن شعرت برای من میزان


از تن صد هزار ساله ی من

لخته ی خون هنوز می آید

گاو من بعد از این همه مدت

پیش چشمم هنوز می زاید


زنده هامان چقدر بی وزن و

مرده  اما چقدر سنگین است

عهد بستم که زندگی بکنم

کل این عهدنامه ننگین است


هر چه گقتم حقیقتی تلخ است

عشق ،گویا فقط تویی دیگر

من دروغم ولی همین یک بار

باورم کن علیرضا آذر



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


هر کس اینجا به طرز دلخواهی

بی نهایت خودش خدا دارد

چه کسی عاشق خدای منست؟

هر کسی کعبه ای جدا دارد



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


انتحاریست مرگ باورها

من نهنگم بدون اقیانوس

یک عتیقه که مانده ام بیجا

از ته خاطرات دقیانوس



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


هر صبح با تب نفست ساز می شدم

مشغول نی نوازی و آواز می شدم


بی پر، چه خوب در قفس تنگ سینه ات

 آماده ی رهایی و پرواز می شدم


من پشت پلک بسته ی تو هیچ بودم و

در انعکاس چشم تو شهناز می شدم


حسی لطیف بودی و با هر نگاه تو

هی بی اراده  قافیه پرداز می شدم


صبحم بخیر می شد اگر با صدای تو

از خواب می پریدم  و آغاز می شدم



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


تو را نفس می کشیدم

نیستی

نفس کم آوردم

ببخش !



#شهناز_امیرمجاهدی


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi



اذان که می دهند

قبله را

گم می کنم

همه جا

تو هستی



#شهناز_امیرمجاهدی


یکشنبه ات ای دل بخیر و شادکامی


هر روز ، خود را در خودت یادآوری کن



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnax_amirmojahedi


جای دوری نمی رود ای ماه


اگر امشب به من سری بزنی



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


خدایا

قلمم 

دیگر رنگ ندارد

در رگهایش

جرعه ای نور بریز

میخواهم 

بنویســـم


سه شنبه ات را عشق است...



#شهناز_امیرمجاهدی


@Rain_of_l0ve


@shahnaz_amirmojahedi


شب زنده دارم در پی احیای عشقت


احیا کن امشب قلب و روح مرده ام را



#شهناز_امیرمجاهدی


عشق هامان کله گنجشکی شده


روزه هامان نصفه نیمه بی هدف



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


@shahnaz_amirmojahedi


#سه_گانی 


فرق شیری را شکافت؛

گر که شمشیری پلید ،

در حقیقت دسته ی خود را برید .



#شهناز_امیرمجاهدی


شنبه را جوری بخند،

تا صدای خنده ات... 

هفت روز هفته ام را پر کند


#شهناز_امیرمجاهدی


‌  @Rain_of_l0ve


با دو دست دراز تر از پا

از مسیری که آمدی برگرد

با تو هستم جناب آدم! آی

تو به بیراهه ها زدی برگرد


جای خود نیست هیچ چیز انگار

باغ هامان پر از خیابان است

ریشه ها در هوا جوانه زدند

جنگل ما پر از بیابان است


اول رودخانه ها  بن بست

آخر رود باز و راهی نیست

تشنه لب شد بزاق دریا و 

آب از سر گذشته چاهی نیست


سروهامان اگر چه آزادند

ریشه هاشان به پای تن محبوس

کو رهایی میان مشتی خاک ؟

زندگی شد برایشان  کابوس


پیله کرده دوباره ابریشم

دور ذهن لطیف پروانه

آه پروانه باز کرمی شد

رفت بی پر به سمت ویرانه


پا به ماه است مرد این میدان

زنش اما چه فارغ و خونسرد

می کِشد کودک درون زوزه

پشت پرچین پر از سگ ولگرد


قصه های زمان کودکی ام

همه از دم چرند و خالی بود

داستان شبان و گرگ پلید

ماجرای همین اهالی بود


قصه اصلا خودش کلاغی بود

که نشسته درون لانه ی خود

من دویدم تمام مدت را

نرسیدم ولی به خانه ی خود


شاعرانی به بیت ها محتاج

بیت ها هم دچار کمبودی

درد شعر تمام شاعرها

می رود کی به سمت بهبودی ؟


عوضی آمدم به دنیایت

عوضی عاشقت شدم عوضی

عوضی حرف نابه جایی نیست

ای قضاوت ببین پر از غرضی


خسته ام از قضاوت بیجا

هر الاغی به کار خود هشیار

می زنیم انگ هی به خر الکی

عقل هامان چرا شده بیمار


جفتک خر مخالفت با توست

روی خر ها همیشه بار غم است

جفتکش یک زبان شفاف و

خر به اسمش همیشه متهم است


ظاهرا آدمی نمی فهمد ؛

هر که گوشش دراز شد خر نیست

کار خرمن به دست گاو نر است

هرکه مو داشت پشت لب ، نر نیست


دیگر اما نمی خورم غصه

غصه ها می خورند جسم مرا

درد های شبانه می خواهند

ناگهان خط زنند اسم مرا


در مسیر رسیدن تو به من

عدد و لحظه و زمان سد شد

صفر شد هی قرار عاشقی ام

ساعت از بیست و پنج هم رد شد


عشق سوهان روح من شده است

طعم سوهان چقدر شیرین است

خواب  دیدم که کوهکن شده ام

مرگ ، تعبیر ابن سیرین است


صحنه ی بی نظیر بازی عشق

بی وجود پلان آخر کات

زندگی را به دست خود کشتم

شادی روح زندگی صلوات



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


اینجا پراست از مردمان خوب

دنیای ما آرام و بی آشوب


یک آسمان داریم و یک خورشید

وضع هوا هم عالی و مطلوب


هر روز مستم حال من ساز است

دستم پراز پیمانه ی مشروب


آغوش دنیا چون صلیبی باز

غم بین آغوش جهان مصلوب


یک صفحه هم از سرنوشت ما

مثل کتابی محشر و زرکوب


جنس حریر زندگی ناب است

اینجا تمام چیزها مرغوب



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


شنبه ها نالان پی یکشنبه ها

زندگی تکرارِ بی تکرار شد

شعرم از کابوس تلخ هر شبش

هی به خود پیچید و شب ادرار شد


گند زد  دنیا به هر چه شعر ِتر

تخت خواب واژه هایم خیس خیس

درد ،جا خوش کرده در ابیات من

پوز خندی زیر شعرم پا نویس


جمع کن دیگر خودت را زندگی

تا که پا روی دُمت نگذاشتم

بس که سنگ اندختی در راه من

دست از رویای خود برداشتم


 آرمان هایم همه ، بر عکس شد

زندگی با زندگی کردن لج است

وای دیوار بلند آرزو

ظاهرا از خشت اول ،خودکج است


مثل مومی در کف پست زمان

له شدیم و دم نزد اینجا کسی

با توام ای سایه ی تنهای من

تو چرا از بابتم  دلواپسی


عشق را در چشم مردی یافتم

که اینهمه تا پای جان افسوس خورد

عمر خود را پای عشقش ریخت و

عاقبت در حسرتش دیروز مرد


زندگی فریاد زد در گوش من:

تازه اینها ابتدای راه توست

پس یکی بود و یکی هرگز نبود

انتهای  قصه ی جانکاه توست


ای خدا ترساتر از عیسی شدم

یک کلیسا در تنم امشب بساز

مُردم از غوغای این ناقوس ها

بر صدای ناله ها امشب بتاز


بی تو ماه از اضطراب نور خود 

می پرد پلکش میان آسمان

ابرها هر شب توهم می زنند

می روند از چشم من تا لامکان


بشنوید از من ،چه کردم با خودم

هر چه رشتم جای پنبه دود شد

آسمان ، آلوده و راه نفس

از ترافیک زمان مسدود شد



#شهناز_امیرمجاهدی


@shahnaz_amirmojahedi


چشمم سیاهی می رود یا آسمانم ؟


خورشیدِ بی پروا  ! نرو امشب از اینجا



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi


آهسته تر هق هق کن ای شعر جدایی


امشب به روی شانه ات یک شهر خواب است



#شهناز_امیرمجاهدی 


@shahnaz_amirmojahedi

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
شهناز امیرمجاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی