اشعار شهناز امیرمجاهدی

مجموعه اشعار شهناز امیرمجاهدی در قالب ها و سبک های مختلف

اشعار شهناز امیرمجاهدی

مجموعه اشعار شهناز امیرمجاهدی در قالب ها و سبک های مختلف

بغضی

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ

بغضی ،عجیب روح مرا چنگ می زند

حرف از دل و شکستن و از سنگ می زند


ای عشق کاسه کوزه ی دنیا سرم شکست

در گوش من صدای غم آهنگ می زند


می خواهم از دو چشم سیاهت سفر کنم

اما بدان که پای دلم لنگ می زند


حتی خدای عشق مرا چشم های تو

با یک نگاه غم زده نیرنگ می زند


دردی عمیق پشت سرم می کند کمین

بر روی خاطرات خوشم رنگ می زند


آرام می کنم دل خود را ولی غمت

حرف از نزاع تن به تن و جنگ می زند


با اینکه اشک های مرا دید چشم تو

حرف جدایی از من ِ دلتنگ می زند


قلبم تپید تا وسط کوچه های غم

بیچاره فکر کرد کسی زنگ می زند



#شهناز_امیرمجاهدی


@shahnaz_amirmojahedi

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
شهناز امیرمجاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی